måndag 11 februari 2013

Kvällsjobb

Det råder big tvek huruvida man är normalt funtad när man ställer klockan när man äntligen har sovmorgon för att ta sig till gymmet. Jaaaaaa, det är man! Shit va skönt det är. Tanken var att köra mitt lilla gympass och nöta "JoHannas" aerobicpass men jag känner mig tyvärr inte helt kry, som vanligt har det satt sig på halsen. Så jag vågade helt enkelt inte. Jag ska trycka i mig c-vitaminer så ska vi nog få bort det onda ;)
Igår va det söndag och som vanligt Step ala Johanna! Sista söndags-steppasset faktiskt! Nästa gång det blir step är det i nya lokalen!! Whooop!!


För övrigt så sitter kläderna gött mycket skönare och det märks här å där...


Jag ska en vacker dag lära mig att posera lika snyggt som tantrosasdagbok. :0) Men håll till godo så länge!

1 kommentar:

  1. Hahaha det tar jag som en komplimang :-)
    Hemligheten är åratal av övning ;-)
    Kraaam på dig !!

    SvaraRadera