tisdag 26 februari 2013

Långledighet

Äntligen är det dags för min långledighet. Var 10:e vecka händer det. Ledig fre, lör och sön. Å denna gången ser jag fram enot den ännu mer än jag brukar! Babe å jag ska nämligen bo på hotell i Halmstad.


En kosig liten roadtrip till Halmstad, käka ute och sova på hotell. Å så set bästa - hotellfrulle! Jag äääälskar ju frulle. Mmm
På vägen hem så ska vi antgligen ta ytterligare en roadtrip till Ullared. Bara för att det är mysigt. Det är bäldigt mysigt att unna oss att spendera så mycket tid ihop när vi väl ses. Ja, jag längtar såklart mer efter honom när vi inte ses på veckorna och knappt höra mer än ett par minuter på kvällarna.
Men tiden går ändå väldigt fort! Imorgon redan onsdag. Å på denna onsdagen skall det tränad morgonfys, jobba sen aerobicpass avslutat med ett boxpass. Öh, tröttjej??? Troligtvis! Förhoppningsvis! :0)

Idag körde jag mitt första pass, ett Steppass i den nya anläggningen! FULLT va det också! Whoooop!!


Imorgon är det dags igen! Whoooop! Nä! Nu blir det sängen om jag ska orka morgonfys imån! Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar