torsdag 28 februari 2013

En sväng och mycket allvar

Dagen fick börja med att stryka en gigantisk hög... Avskyr att stryka men hatar ostruket ännu mer... Stryka var väl det jag inte hann igår ;)

Idag var jag moraliskt stöd till min lilla Mammi som skulle besiktiga bilen i Stenungsund. Självklart gick The Black Pearl igenom men hon behöver nya klackar till nästa vinter.

Mamma och jag tog en snabb vända på torget och jag fick köpt en klänning att ha på Karros 25 årsfest nästa helg. Ev även på Friskis galafest... Vi får se. :0) Kan lägga upp en bild imån för er som vill se ;)

Men! Jag snubblade över den häääär klänningen. Tyvärr gör den sig inte helt rättvis på denna bilden...


Mörkblå är den. Och lång, fast inte till anklarna utan en bit upp. Svea 695:- på JoRD inne i "gallerian" (hint, hint) Önskar mig jättemycket!!
Sååååå himla fin till ett par vita converse och en kortare modell på jeansjacka. Åh!! Ge mig vår å sommar nu!!!

Nu sitter jag i en fotölj på jobbet och väntar egentligen på att nattskiftet ska komma så jag kan rapportera över och åka hem. Babe är på "kundmöte" på Åby. Hoppas han vunnit massa pengar så jag kan bli den lyxhustrum jag förtjänar... Hahahah!!!

För övrigt så är dagens tanke, efter att ha jobbat en psykiskt tuff kväll: ta hand om er! Livet är så jäkla skört och jävligt orättvist! Unga människor som ligger sjuka och önskar inget hellre än att få vara friska, leva ett vanligt liv, tjafsa med sin partner. Reda ut problem för att kunna gå vidare.
Så snälla... älska varandra, ta hand om varandra och lev i nuet!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar