söndag 24 februari 2013

Rollsbo Arena!

Ännu en helg i träningens tecken! Äntligen har det hänt! Friskis&Svettis Kungälv har slagit upp portarna till stans nyaste, snyggaste, fräschaste, gladaste och bästa anläggning. Nåväl, jag är nog något påverkad men alltså FASEN va grymt det är!

Uppskattningsvis kom det mellan 1500-2000 människor på invigningsdagen, en fanstastisk uppslutning av folk. Å alla jag pratatde med var så imponerade av våra lokaler. För jag lovar... Det är så snyggt!! :0)


Annika Sjöö körde ett Jive-pass gör 140 motionärer. :0)

Stackars er, ni kommer antagligen att tröttna på mig och mitt Friskis-snack inom kort. Å egentligen går det inte att beskriva- det måste upplevas.
Nu kan verkligen Friskis erbjuda något för alla! Vi har över 100 pass i veckan och dessutom har vi ett gym som vi (läs gymansvariga) kan slå sig för bröstet över! Så jäkla läckert och modernt. Det häftigaste är ju gymboxen... Klättervägg och andra crossfitinspirerade redskap.


Så nu mina vänner- passa på att testa vår nya anläggning denna veckan. Det är gratis och alla är välkomna!! <3

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med. Den är så fin er anläggning, och fräsch och har allt. Där kommer jag hänga när jag är nere :-) Kram Lisa

    SvaraRadera