fredag 1 februari 2013

En miljon bortförklaringar...

Då va det gjort! Första vägningen sedan start... -2,6 kg. Mindre än jag hade hoppats på men om man slår ut det så är det ju lite mer än -0,5kg i veckan. Stabil, jämn viktnedgång är ju precis det jag eftersträvar.



MEN, jag gjorde supermega-tabben att inte mäta mig. För det känns i och på kroppen att det sker förändringar.
Jag kör ju mycket styrkepass förutom mina egna som är väldigt fokuserade på konditionen istället. En bra kombination. Hur som haver så väger inte ett kilo muskler mer än ett kg fett däremot så omvandlar jag förhoppningsvis fettkilorna till mer klädsamma muskelkilon istället.
Dessutom så är det dags snart för "den där" tiden och jag vet att då tycker min kropp att det är extra kul att samla på sig vätska.. Å det väger ju en del ;0)

Idag hände det som jag aldrig trodde skulle hända. Babe och och tränade ihop! Daniels specialpass... Det var mysigt med lite kvalitetstid innan han ska iväg på grabbhelg. Jag tror nog att han trots allt var lite impad av mig och att jag var så stark :0) Vi ska definitivt försöka träna ihop fler gånger. Jag va definitivt imponerad av Babe, han körde på rejält.

Nu har jag 28 dagar på mig innan nästa vägning. Det är bara att köra hårt!!
Strong is the new skinny!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar