torsdag 7 februari 2013

Liten nattgäst

Liten är en liten smygare.. När jag vaknade i morse så låg min lille prins och snusade bredvid mig. Det är mysigt som fasen när jag sover ensam. När min största prins är hemma får knappt jag plats i sängen och allra minst får alla tre plats. Men nu tar han sin lilla chans att mysa ner sig hos sin mamma.

Idag blir det kvällsjobb så jag har unnat mig gymträning och en liten vända i kärringgrillen. Detta var femte gången jag körde Daniels genomkörare, ungefär en gång i veckan. Shit va fort det går! Å va man märker skillnad i hur mkt man orkar!


Detta är ju också väldigt angenämt!!

Båda grabbarna skall sova över hos Mormor Mona, premiär för Leon och ha tyckte att detta skulle bli väldigt spännande.

Torsdag. Veckans, utan tvekan, bästa dag!!! Babe kommer hem! Äntligen. Som jag har längtat... Det har varit en tuff vecka för oss båda och det ska bli underbart att ha honom tillbaka, sovandes på diagonalen i sängen... Ja, lite uppoffringar får man räkna med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar