onsdag 27 februari 2013

Allt går!

Whoooop! Vilken jäkla onsdag. Vissa dagar känns bara så förbaskat grymma. Idag är en sådan dag och jag såg till att utnyttja den till fullo.
Klockan ringde 05.45. Kissa, borsta tänderna, linser i och håret i en toffs. Tog den redan färdigpackade väskan och drog till det bästa stället Kungälv har att erbjuda! Morgonfys på Friskis. Wow vilket gäng å med min grymma mamma vid min ena sida och bästaste Jannie vid den andra så tog jag mig igenom tre varv. Gööööött! Å jag njöt av endorfinkicken hela dagen. Det är nog inte så himla dumt det där med morgongymnatisk som man hör om :)

Sedan duscha och direkt iväg till jobbet. Å efter jobbet? Givetvis tillbaka till underbara Friskis. Å va man blir glad av att vara där!! Idag var det premiär för det nya Aerobicpasset. Å gisaa vad. Det var fullt!! Whoooop!


Tjoooflöjt! Ett boxpass tillsammans med Mammi fick avsluta träningsdagen. Tre pass på en dag räcker eller? ;)

Förutom detta så har jag även hunnit handla....


Och tvätta


För er som undrar hur ett halvfullt kylskåp ser ut där det bor två grabbar som växer så det knakar, en gottegris och en träningsnarkoman. Känns som en omöjlig kombination? Nejdå, allt går!
Å vad säger egentligen min tvätt om mig? Att jag enbart använder träningskläder... Kanske :)

Varför gör jag allt detta idag? Enkelt- För att jag ska slippa imorgon såklart! Får ju inte va dum :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar