torsdag 8 april 2010

Tant Brun, Tant Grön & Tant Gredellin

Ojoj. Det händer grejer. And I´m loving it!

Idag hade Neo sin första playdate, eller om det var hans mamma som hade det.. Heheh det vet jag inte. Neo sov största delen av dagen. Jennie och hennes sexmånaders lille Melwin var här på fika och prommenad. Vilken going han är Melwin. Jag tyckte det var jättemysigt med en annan mamma att umgås med och jag tror heller inte att det var sista gången. Jennie och jag hittade varandra på en gång, fast det var längesen vi pratade sist. Jag vågar nog säga att det kanske är början (eller nystart) på en bra vänskap...

Idag skall Trollungen och jag prommenera ner till Kungälv där vi ska möta upp Tant Camilla, Tant Cathrine och för första gången Tant Sofie på lite fika. Det var länge sedan vi alla var samlade. Det är ju dock inte riktigt alla. Zandra är hos Ulle och blir supersnygg i håret men skulle mötas upp senare och Frida är i E-tuna i skolan.

Senare är det möte i kyrkan inför dopet nästa söndag. Hoppas verkligen att Frida får sjunga i kyrkan, det kommer bli så bra. Låten passar henne som handen i handsken. Jag blir tårögd bara jag hör låten och när jag då tänker mig in i situationen att Frida sitter där och spela och sjunger den till min fina Trollunge så... ja, det är obeskrivligt! Gå in och kolla på orginalet; http://www.youtube.com/watch?v=0_k4zAI_OVY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar