torsdag 22 april 2010

Sleeping beauty

Ja, det är min son det. Igår kände Neo nog av sviterna efter vaccinationerna som han utsattes för i tisdags, stackars lite Trollunge sov nästan ett helt dygn och min lille plutt hade lite feber. Trots att han sov hela dagen så sov han faktiskt riktigt bra i natt också. Vaknade några fler gånger än vanligt och ville ha mat. Men det är ju helt okej.
Är inne på första dagen med NAN också istället för Semper eftersom det rekomenderades från Mammagruppen för att minska ner antalet och mängden kräkningar och hitills är jag nörj men det är nog för kort tid att avgöra det på.

Idag orkade jag faktiskt inte prommenera ner till Kungälv så vi tog bussen (vilken lat mamma jag redan blivit). Där träffade jag Zandra och även Victor en snabbis (han hade tyvärr öroninflammation). Z och jag gick i alla fall till Tant Rut och fikade och out of the blue kom Camilla och Cathrine. Så jäkla trevligt och ett underbart sammanträffande.

Nu är vi hemma igen och Neo slumrar en stund sedan blir det lek och öva på att ligga på mage för att sedan varva ner i ett bad och avsluta dagen med lite käk.

För Mattias och min del blir det väl middag sent och framför tv:n. Vet bara inte om vi skall se Criminal Minds eller den nya Wallander filen som så glädjande damp ner i brevlådan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar