fredag 16 april 2010

Just an ordinary day.

Fredag idag igen. Trots att man nästan inte gör någonting på veckorna så rusar tiden förbi. Men denna veckan har jag faktiskt hunnit med två prommenader till och från Kungälv. Mattias googlade fram att jag nog gått ca en mil per prommenad. Det tycker jag är bra!
Men vad gör man inte för att vara social och sysselsätta sig trots att man inte har någon bil eller busskort =)

Mamma och min moster har varit på spa i Smögen och kommer hem idag så mamma och jag ska handla och dona inför dopet på söndag. Neo döps i Kungälvs kyrka och efteråt skall vi ha mottagning hemma hos Mamma och Pappa. Rita gör smörgåstårtor och jag skall baka tårtor.

På lördag blir det Quiz hemma hos ZoM, och inte vilket quiz som helst utan mitt egenkomponerade. Här ska "smartpantsen" få något att bita i! Nej då, det är inte alls så svårt. Tror jag inte i alla fall.

Titta här va skoj vi hade igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar