söndag 2 oktober 2011

Jobbhelg!

Jag är supertrött och det är en hel jobbdag kvar!! Har ändå sugit ut det mesta av helgen.


Fredagen började med lite mamma-dotter shoppning på Backaplan. Anledningen till att fiskbensflätan pryder mun rygg är för att mina arbetskollegor och jag satt och försökte oss på denna söta lilla fläta. Så kom jag på att Mamma ju kan och eftersom jag skulle jobba fredagskvällen så kunder jag inte låta bli!!! Men visst är det fint?


Innan jag mötte upp min kärlek på kinan och en lunchdejt passade jag på att tvätta bilen. Egentligen är det mans-göra men låt gå ;)


Efter att ha jobbat lördag så var vi över hos världens bästa Seamountins. Supergott och fantastiskt trevligt!! Älskar er mina vänner. Som så många gånger förut så blev de spel för hela slanten! Min största bedrift är min andraplacering i Catan (babes favvospel!) tjohooo!!!
Scotland Yard... Jag va så trött så de fick flytta min gubbe som de ville! Ögonen gick i kors.


I soffan på kontoret. Färdig-jobbad och väntar på att kvällspersonalen skall komma så jag kunde rapportera och åka hen till Rikard som fått ryggskott. Fick ändå gjort lite...


Bäddat rent


Packat in utemöblerna inför vintern.


Sedan kom Neo hem och grabbarna tog igen sig i soffan och Bärgarn.. Och ja! Båda låter som varsin bil!

Till sist! Idag fick jag ett meddelande på fb från Karolina. Kontentan var att hon uppskattde att jag uppnärksammat henne.
Saken är enkel. Någon som slitit för att förändra skall få uppmärksamheten! Ni som inte vet hur det är har ingen aning! Men se er om och beröm de som lyckas!! Karro, du är grym! Keep up the good work!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar