tisdag 25 oktober 2011

Avnjuter en kaffe på kontoret. Sitter som en direktör med fötterna på skrivbordet och stolen lutad bakåt. Det har min morfar lärt mig att direktörer gör. Å han vet, han är ju en sådan :0)

Å sån huvudvärk jag har! Hoppas att det är brist på kaffe som spökar...



Fredagsmys. Hör har vi precis avnjutit hemmagjord pizza. Grabbarna tryckte i sig popcorn (stackars Neo spydde upp det på natten) å så tittar vi på Aristo Cats.


Här är en helt vanlig lördagsförmiddag hos familjen Lindau/Junkvist. Rockbandet repar...


Rockar på som fasen till "Arga Pippi Långstrump" som Leon kallar den (Black Ingvars).

Annars har veckan börjat sådär... Leon har fått springmask. Smittar som fasen å de små äckliga parasiterna överlever allt! Avmaskningsmedel till samtliga, renbäddning, tvättning, dammsugning och jag tackar för ytdesinfektionen!! Så nu doftar vårt hem inte längre ombonat och trevligt utan sterilt och sjukhus.
Rikard min stackars lille älskling svarde sådär bra på tabletterna. Dom kom upp med besked igen. Så nu är jag lite lagom orolig ala sjuksköterska/sambo/mamma-style. Inte nog med att han va dålig igår så har han åkt på en mansförkylning! Dessutom fick han smaka på ett tvättäkta PMS-vredesutbrott igår.

Om Babe orkar så är vi hembjudna till världens bästa Seamountains ikväll på en bit mat och sällskap. Men först har jag lovat mamma att hjälpa henne applicera vätesuperoxid i hövvet.

Först skall denna huvudvärksbeklädda arbetsdagen genomlidas. Nä! Nu tar jag en promenad upp till Nordmanna vc å lämnar papper och hoppas på att den friska luften råder bot.

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar