lördag 29 oktober 2011

Premiär!

Igår va de fredag och ledig dag för min del. Det blev Catclub på kvällen i en riktigt ansvarsfull anda. Slutade dricka klockan tilv och drack en drink i timmen ungefär. Resten dansade och sjung jag!
Zandra, Camilla och jag träffades i vanlig ordning hos Camilla innan på lite förkrök.


Å i vanlig ordning tigs det en massa fjantbilder till höger och vänster.


Camilla-Pamela


Skål!!


Många kort blir de!


Bästaste tjejerna!


Fina Heidi träffade vi på Hatten.


Å här är 20 åriga Johan som frågade Camilla om han kunde få en puss. Barnarov?! Hahahaha!!!


Liveband! Riktigt bra och ruskigt kul att Zandra å jag hamnade längst fram vid kravallstängslet. När de hade spelat klart tyckte Z å jag att de räckte för oss. "De e ju trots allt en morgondag också". Vuxet, moget å framför allt väldigt mamma-like.

I morse var det full fart. Bandypremiärdags. Jag fick lite egentid i mitt egna tempo medan Rikard och Leon åkte till Skarpe Nord för att fixa.


Leon var sjukt laddad och såg verkligen fram emot att hjäpa Rikard.
Camilla och jag mötte upp Rikard och de andra i Skarpa Gubbar på Malt & Humle för lite Befor Bandy. Mat och dryck. Älskade Leon var i sitt esse och skötte sig galant och det märktes att han trivdes som fisken i vattnet. Han var hög på Coca Cola så det var lite problematiskt att sitta still och vänta på maten när benen liksom hoppar och springer av sig själv.


Jag premiärinvigde min jacka och gissa vad? Jag frös inte! =) Tack igen Rikard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar