fredag 14 oktober 2011

Fredag igen

Det har varit lite turbulens de sista dagarba för fröken Lindau, därav den mycket dåliga uppdateringen. Men tack vare ett mycket vackert sms är allt som det ska igen! Tack världens bästa Rikard och min fantastiska Zandra för att ni finns!!!!

Ledig fredags vilket i sin tur betyder städning och tvättning men har även hunnit med lite effektiv shopping i Stenungsund med Mammi. Jag köpte en svinsnygg parkas till Neo, en foundation (BareMinerals of course) och lite hårprodukter.


Den här hänger nu i hallen och väntar på sin lille ägare som måste prova innan lappen dras bort.


Det hände en liten olycka när jg städade förut. Jag slog i tån i tröskeln, svor och tänkte inte mer på de förrän de bultade som fan så tittade jag ner å de va blod överallt!!! Svaret är JA! de gör jävligt, jävligt ont!




Vi blir snart upphämtade av Pappi som förövrigt varit hos Dr tandläkaren idag å rotfyllt en tandesbissing, vi ska iväg till John och Jezzica på middag och mys. De va här med sina goa kids Axel och Erik på en fika för ett par veckor sedan och att vi nu har blivit bjuda hem till dem måste ju betyda att jag blev godkänd! :0)


Vi fördriver tiden med vin, öl, KP och blogg. Trevlig fredag på er alla fina!!! Tänk på hur underbart vi alla har det som är friska och utan större problem!!

En hjärtlig och innerlig kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar