onsdag 28 september 2011

Höstmys-onsdag!

Idag har vi haft mys, världens finaste flickor!!


Zandra, Selma och jag åkte till Stenungsund för att mysa och kolla lite affärer. Denna höstmysdag har jag varit höstmysklädd =)


Mums med lunch tyckte Selman!!


Finaste Zandra i väntan på maten.

Anledningen till att vi åkte till Stenungsund va för att jag ville köpa min röda Didricksson som jag trånat så länge efter. Men! När vi kommer dit så finns den inte i min strl, snacka om antiklimax. Jag blev faktiskt lite ledsen men det skulle tydligen komma en leverans i slutet av veckan. Så än finns det hopp. Problemet är egentligen bara att jag jobbar HELA helgen så då får jag hoppas att den finns kvar i nästa vecka!!! Håller tummarna!!

Sen har jag en annan tanke som min mor inte kommet att uppskatta. Jag vill färga håret!!! Jag känner att jag behöver en förändring. Å med hjälp av världens bästa Zandra så har jag hittat den perfekta färgen/nyansen. Jag vill ha mörkt hår men inte supermörkt, jag vill heller inte vara superblond och jag vill definitivt INTE ha kvar min nuvarande hårfärg, eller de e egentligen ingen färg utan mest blahaaa. Hur som helst... Den här hårfärgen vill jag ha!



Nu är det snart Idol och sen är det natten. Dags att börja jobbhelgsuppladdingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar