onsdag 21 september 2011

Privilegium

Jag lever ett så fantastiskt liv! Jag har världens bästa sambo och fantastiska barn!!
Jag ville bara dela med mig utav det och en liten bildserie av vad som hänt i vårt liv den sista veckan =)



I lördags var jag hemma hos finaste Zandra för tjejkväll. Hon, jag, Caprinoska och Tvd. Skönt att bara få vara och ha lite djupa samtal också. Hon är så fin min bästa!!


Var på Backaplan med mamma för att hjälpa henne bestämma vilja nya glasögon hon skulle välja. Dessa blev de! Hon är jättefin i dem!


Det har väl inte undgått någon att det går en Wordfeud-epidemi! Här är Kickis, min svägerska, och min start på en rond. Tänk så fyndigt det kan bli. Det är måste vän ändå vara vår tids Alfapet?


I söndags fick vi också ordnat belysningen i hallen. Med en tavelbelysning över spegeln blev det ett väldigt behagligt ljus j en hall som har noll naturligt ljus.


Nyinköpta tavlor också. Sypernöjd och Babe är så duktigt som grejar och ordnar allt jag vill. Han ställer er fråga typ; "Hur vill du ha med det här".. Eller liknande. Varpå jag svarar; "Babe, lös det bara". Och, vips! Så blir det på något magiskt sätt ordnat. Fantastiska Rikard!!


I måndags på jobbet fick vi besök av en försäljare från Tena. För er som inte vet så är det inkontinensskyddstillverkare (blöjor). Vi fick till mi. Stora förtjusning Tena-godis!! =)


Finaste killarna i hela världen var ute och lekte medan maten stod på spisen. Okej. Det här är troligtvis det sötaste jag har varit med om på länge! Leon skjutsar Neo. Don hade så jäkla kul!! Får väl se hur det blir om sisådär 15 år när trehjuling och BobbyCar har bytts ut mot moppe och cykel istället!


Efter mat och röj behövde mina änglar varva ner. Räddningspatrullen får samtliga manliga familjemedlemmar i Lindau/Junkvist att sitta ner och mysa. Själv har jag spenderat stödes delen av kvällen med att stryka och tvätta.

Nu spelar jag lite Wordfeud och strax skall jag få gå å lägga mig i en renbäddad säng bredvid min kärlek. Det finna inget bättre. Speciellt inte när jag vet att båda barnen sussar så gott inne på sitt rum!!

Hoppas att ni är lika belåtna med ert liv som jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar