torsdag 8 september 2011





I söndags fick jag oväntat besök på balkongen när jag satt och mös i solstolen.


Min finaste Babe satte upp foton precis som jag ville ha det, helt utan protest. Visst blev set fint? Jag ska sätta i bilder i de tomma ramarna och framöver skall det till en till rad till vänster, hoppas på att hitta en urfint med en oval ram.


I måndags mös Neo och jag på kvällen i soffan med Chaggington. Problemet var egentligen bara (som ni ser) att Neo var helt okontaktbar. Märkligt att han är precis som sin mor när det kommer till tv;n =)


Babe satte också upp den här superfina spegeln i hallen. Visst är han för bra?


Har också länge lovat Babe att sova i stort täcke. Två nätter och hittills trivs jag väldigt bra. Man kan liksom välja om man vill ha kroppskontakt eller inte. Toppen! Och påslakanet fick Babe välja. Tror ni att han är nöjd eller?! Jag är faktiskt också jättenöjd, dessutom är det sådär hårt och strävt som jag älskar. Prassligt liksom.


I går var Babe ledig och grabbarna var hemma med honom. Till alla tre killars förtjusning införskaffades ett häftigt garage till alla Hot Wheals bilar.

Efter middag med tillhörande bestyr kom John, Jessica och deras två barn förbi på fika. Verkligen mysigt och trevligt med spontanbesök. Vi vuxna satt o h malde på som man gör medan Leon och Neo lekte med Axel 4,5 år. Jag fick gosa och klämma lite på Erik 5 månader! Vilken going!!

Nu somnar jag nästan framför tvn men jag håller på å tvättar och får snällt vänta på att den ska torka. Egentligen vill jag bas krypa ner under dubbeltäcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar