tisdag 27 september 2011

Bara det senaste, inget annat.

Imorse var det bannemej kallt när jag gick till jobbet. Endast 7 grader är inte att leka med, tur att solen nu värmer upp.
Jag tränade ett medelpass igår och det gick väl ganska bra. Är så förbannat trött på att ha varannan dag-ont i halsen!! Hållit på såhär i tre veckor nu och det är rejält tröttsamt! Såg en ymnigt bekant på träningen. Fasen va jag glodde, kände knappt igen henne. Hon måste ha gått ner sjukt mycket i vikt!!! Way to go Karolina Larsson!!!

I helgen har jag och barnen varit långlediga vilket resulterade i att jag blev veckovild. Men det är ju egentligen bara trevligt att inte ha stenkoll på vilken dag det är!



I fredags var Zandra, Lisa och jag med våra barn på Öf. Mysigt och MASSOR av barn!! Vi hoppade över fikat och gick vidare till Västra gatan och Café Nyfiken, eller Nicke Nyfiken som Leon bestämt ville kalla det. Tacosbuffe stod på menyn och jag måste säga att barnen skötte sig exemplariskt! Till efterrätt delade Leon och Neo på en enorm Kärleksmuns. Lillskiten intog trycka-in-kakan-så-fort-det-bara-går-stilen medan Leon va mer sofistikerad och åt som stora killar gör, med sked.


I lördags hittade jag den här i Neos byrå till Rikards stora förtjusning. Det är såhär att Rikard längtar något vansinnigt till bandysäsongen drar igång så nu har uppladdningen börjat på allvar!


En ärvd tröja från Isak. Tack Isak och Lotta!!
Hela familjen traskade ner till Kungälv och Ankdammen. Vi hade med oss gammalt röd och allt men det är ju tydligen matförbud. No food for the ducks!!! What the f*ck!!!!



I höjd med sjukhuset tyckte Leon att de va tungt i benen...


Samtidigt tackade den lille för sig!
Lördagskvällen spenderades hos finaste mamma och pappa. Tvårätters, dryck och supertrevligt tjöt. Finaste grabbarna skötte sig ännu en gång exemplariskt fast de inte kom i säng förän vid 23-tiden!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jonny kommer å hämtar tvn som han köpt av Rikard och jag skall förhoppningsvis träffa Camilla!! En bra tisdag helt enkelt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar