söndag 10 juli 2011

Jag tackar alla som va med på Zandras och min 50 årsfest. Jag hade en kanonkväll och det var otroligt roligt s länge det varade. Som min pappa säger; "Johanna, drick hälften så fort." Tack också för alla jättefina presenter! Vi har utan tvekan fantastiska vänner!!


En del av 50 årsfesten.


Å så andra delen ;) Här sitter vi och väntar på att gästerna skall anlända.



Här har vi en stolt Leon som får köra bil i pappas knä.. =)


Vi var ute på en kosetur i veckan. Jag köpte klockor utav ett present kort jag fick i present. Här är den underbara oranga jag köpte.


Här är Babys färdiga installation. Ett litet men naggande gott 60 liters akvarium men två st Kakaduaciklider och tio små rackare av en annan sort. (Imponerade ändå att jag lyckades komma ihåg en sort.)
Babe är nöjd men vill ha större. Grabbarna tyckte det var väldigt roligt när fiskarna var på plats.


Lördagsmys med finaste Babe innan båda barnen kommer och förgyller våra liv.
Ikväll har vi haft födelsedagsfirande för Babe son fyllt år. Jättemysigt! Å det viktigaste av allt är att han är nöjd.
Nu ligger grabbarna och sover, Babe pusslar och jag kollar på MonaLisas leende. Härlig avslutning på en skön vecka. Väldigt nöjd med tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar