onsdag 27 juli 2011

Födelsedag!!!

Troligtvis den näst viktigaste dagen på året är här!!! My b-day!

Kladdkakefrulle med paket och skönsång i sängen inledde morgonen. Nästan i alla fall. Egentligen startade hela dagen upp med ett bryskt uppvaknande 6.10 när två ungar stormade sovrummet och vägrade somna om förrän de sett till att ha knött mig så långt ut som det bara går och verkligen gjort sig försäkrade om att jag var klarvaken. Och när de äntligen somnade om så drog byggarna på utsidan igång med att panka ihop ställningar. Först då vaknade Rikard!! Zombi!? Jaja hur som helst så tog han med sig grabbarna ut ur sovrummet så lyckades jag faktiskt somna om och efter ett tag så kom hela gänget in och sjung för mig. Så fina killar jag har!! Jag fick hjärtformade örhängen och halsband. Jättefina!! Har ju såklart på mig örhängena nu.

Sedan var det frulle ute i solen och sedan åkte vi hem till mamma och pappa på födelsedagsfika.


Av mammi och pappi fick jag en servetthållare, servetter och presentkort från en affär i Stenungsund. Jag hade nämligen önskat mig en Pelle P hood men de va slut så jag får vänta till slutet av augusti. Men då blir det shopping!

Kvällen har bestått av jobb. Till middag firade jag med sushi. Kollegan gav mig en liten chokladbit från Belgiska pralinborden. Hon tyckte också att jag kunde sluta tidigare eftersom det är helt galet lugnt nu på kvällen. Så jag sätter ett dropp vid 20 sen åker jag till världens finaste bästa kompis!! Firar med bubbel och sällskapsspel. Babe är med sin kompis ute och fiskar men vi får ses senare ikväll igen.

Nu ska Margareta (min kollega) heter det käka resten av morotskakan som mamma bakat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar