torsdag 14 juli 2011

Mysdag!

Dessa härliga, lata dagarna avlöser varandra känner jag. Denna dagen började med sovmorgon till kvart i 9. Sedan åt Neo och jag frulle i lugn och ro. Sedan åkte vi till Maxi och handlade lite. Där började vi äventyret. Neo fick premiäråka kundvagnsbilen. Wow! Lyckan va gjord för liten kille!


Mamma, pappa, Neo och jag åkte sedan ut till Rörtången och hälsade på Morfar Olle som kommit tillbaka från Näl och en ballongsprägning.


Mommo och liten kille!


Vem hjälper vem?!


Den här stenen var i min fantasi en häst när jag va liten. Neo fattade inte riktigt galoppen... Ser ni det vackra huset i bakgrunden?


Bååååt!


Massa kul!!


Bryggan är under reparation men jag kan inte annat tycka än att det faktiskt ser ut som att det är avrättning på G?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar