fredag 22 juli 2011

Helt slut= Zero tålamod+ (kort stubin)

Snälla rara! Ge mig kraft, ork och tålamod för att ta mig igenom kvällen ensam med en 3- och en 1,5 åring när allt jag vill är att efter en veckas slit och sömnbrist är att lägga mig i soffan.
Jag ber också om att båda grabbarna snällt och utan tjat, gnäll eller gråt går och lägger sig i sina sängar för att snällt stanna kvar där tills klockan 9 imorgon.

Inte för att jag är en pessimist men det är högt tveksamt om de verkligen stannar i sina sängar. Vi har nämligen gjort om för att alla skall få varsin säng.


I vårt gamla/grabbarnas nya sovrum står nu en våningssäng och vi har även sparat Neos spjälsäng ifall det inte funkar att sova i den stora sängen.
Vår säng står nu i Neos gamla rum.


Lite inknödd men det funkar absolut! Mitt största problem är egentligen hur jag skall lösa det där med bäddningen. Jag som måste bädda sängen varje morgon... Får tänka vidare på den =)
Vi skall måla rummet/skrubben vitt till hösten och om jag får min vilja igenom vill jag även få upp vit liggande panel på väggen vid sängens huvudända. Förvaring skall upp på andra väggen.

Det blir fredagsmys med hemmagjord pizza till middag och chips med cola till tvmys. Hoppas, hoppas killarna vill se på en rulle...
Snart kommer Neo hit och förhoppningsvis ger mig en energiinjektion och massor utav kärlek!
Ha en mysig fredag och en underbar helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar