onsdag 13 juli 2011

Va ska man säga...

Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att denna låten skulle komma att bli "vår låt". Men what the hell? Babe... Du & jag!

Egentligen är den ingenting utan sin melodi och framför allt sånginsats men här är texten i alla fall så håll till godo...

"Vi två sågs på ett party hemma hos en som känner oss
Du var sötast av alla tjejer, och jag var sötast av killarna
Vi två såg oss i mängden, vi satt och såg oss två du och jag
Alla andra var ganska kassa, och vi var dom som var nåt att ha
Du gav mig en blick, och jag blev din knickedick
Vi var allting vi såg
Det kändes så gott, och du viskade nåt som jag kommer ihåg
Ta mig på grejen baby
Du är min Barbie, och jag är din Ken
Vi dansar i bara skrotten och spelar din skiva med Ace of Base
Ta mig på grejen baby
Du är min favorit
Vi två var på kalaset, vi två var där och såg på varann
Båda kände sig likadana och alla andra var inte det
Satt i soffan och kände oss lite varmare än normalt
Du var den som var bäst på festen,
och jag var den som var andren bäst
Du gav mig...
Ta mig på grejen baby
Du är min Torwill och jag är din Dean
Vi dansar i bara skrotten och spelar din
skiva med Alphaville"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar