onsdag 29 juni 2011

Getting there!

Nu är det bara sista förberedelserna kvar inför festen. Allt planerande är klart så nu återstår typ handling och iordningställande av mat samt fixa i lokalen. Åh! Är så grymt laddad och hoppas på en skitrolig kväll! Jag vet att det kommer bli en rolig kväll. Vi har världens bästa gäster, god mat, grym musiklista, alkoholhaltiga drycker och roliga hemlisar!
Enda nackdelen med att längta till festen är egentligen bara att veckan utan Neo närmar sig med stormsteg! Aldrig tidigare har en vecka gått så fort som denna med Neo har!

Idag har jag för övrigt varit på ett välbehövligt besök hos frisören! 1 dm bort och det känns underbart.

Jag vill också passa på att tacka alla fantastiska och underbara människor jag har i mitt liv! Tillsammans håller vi skutan flytande. Tack pappa för att du skrev ut och plastade in. Tack mamma för att du hämtade Neo hos dagmamman och va med honom en stund så jag kunde unna mig tid hos frisören. Och tack finaste Baby för att du är så fin!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar