måndag 13 juni 2011

Snabbis

Det händer mycket. Just nu är det lunchtime på Näl. Efter detta passet har jag bara tre dagpass kvar!! Känns skönt men lite trist för det finns ett skönt personalgäng här.

Jag var ledig i fredags så mamma och jag hade mor-dotter dag. Först en promenad i Fontin och sedan en tripp till Stenungsund. Jag hade packat ner fel kläder så jag rotade i mammas garderob =) Kvällen avslutades med Kevins studentmottagning. Mycket trevligt!


Lägenheten är ju upp-och ner. Tapetsering och målning i nästan alla rum. Möblerna är ihop tryckta. Vissa rum är lite lätt övermöblerade ;) Men shit va fint det blir!


Hallen! Så jäkla nöjd. Kommer bli svinfint med mina nya vita hallmöber =)


Vardagsrummet blev ljust och fräscht!



Dessa svinsnygga brallorna fyndade jag på MQ! 50% off!!


Dessa fina blommor stod hemma och väntade på mig när jag kom hem!


I lördags mötte jag upp Camilla och vi tog oss en drink på Malt & Humle.


Vi blev bjudna på en Long Island Ice Tea. Inte så god men den visste vart den tog =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar