tisdag 7 juni 2011

Långhelgen

Jag kan inte säga annat än att den har varit helt jäkla underbar! Allt har varit perfekt. Vädret har varit to die for och helgen har varit knökad med roliga äventyr. Vi har också haft det otroligt mysigt med frukost på uteplatsen i stekande sommarhetta.

Jag är så otroligt övertygad om att det är såhär jag vill ha det alltid! Jag blir bara mer och mer säker på att detta är rätt. Varje dag är underbar och fantastisk.



Sol och premiärdoppet på Aröd. Galet varmt och härligt =) Om ni inte varit i Aröd med kids, herregud åk dit! Jag är ju en riktig Rörtångstjej egentligen eftersom vi har sommarställe där och jag spenderat mina 24 somrar där. Men... Aröds badstrand är fantastisk! Sandstrand, långgrunt, gräsplättar. You name it, Aröd has it.


Lördagen spenderades i hettande värme på Dyrön. Vi tog bilen till Rönnäng och färjan över till Dyrön där mamma, pappa och båten befann sig. Morfar och hans båt med Lotta, Henrik och barnen. Solade, badade och på kvällen var det grillning! Majskolvar är grejen. Alla barnen fullkomligt älskar det och mölar... Men det är ljuvligt!


Efter en god natt tog mamma och jag en morgonpromenad och Neo fick leka loss på den här underbara lekplatsen. En gammal omgjord ångbåt.


Han hade klottrat på min bil... Jättegulligt tyckte jag =)


Mer sommargrill!!


Två nybadade killar väntar på mat.


Bara en kille får lov (och kan hantera iPhonen), den andra får kolla på. Inte helt populärt...


Färdig pusslat!

Idag har jag flytt hemmet och har våldgästat fantastiska, underbara och älskvärda Zandra! Jag har lämnat plats för hantverkare som äntligen skall tapetsera min lägenhet. Vi ska strax käka frulle och sedan blir det väl lite provisorisk Öppnis, antingen ute om vädret tillåtet eller hemma hos Malin och Oliver. Time will Tellier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar