fredag 3 juni 2011

Ligger i sängen, klockan är inte mycket men vad gör väl det? Tillvaron är underbar och det innebär ju bara att jag får mer tid på dygnet. Man kanske borde gå upp i ottan på lediga dagar också. Fast egentligen är jag ju inte ledig utan är sjukskriven pga halsfluss. En snabb kik ner säger mig att svullnaden och beläggningarna nästan är borta. Senast jag tog smärtstillande var i förrgårkväll. Penicillinet får allt hänga med hela kuren ut.

Igår va vi och fördrev tiden. Vi var tydligen tvungna att gå in i en djuraffär och stilla (fast behovet esklerade snarare) hans akvarieabstinens. Efter att jag stått och beundrat färgglada fiskar ett bra tag fick jag gå in till de riktiga djuren. Om jag skulle köpt en kanin precis just då så hade jag utan tvekan valt den här lurviga filuren som rätt avslappnat slaggar i matskålen



Det verkar bli en fantastiskt dag!!

(Publicerar detta nu för de måste ha blivit ngt galet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar