söndag 26 juni 2011

Tankeöverföring

Det rör sig massor av saker innanför mitt blonda svall så det blir till att ordbajsa av mig lite.

Idag fyller världens finaste Zandra 25!!! Och idag är det också Mindre än en vecka kvar! På lördag är det dags för vår 50 årsfest!! Det skall bli helt sjukt kul och jag är redan laddad till 1000! Kul att så många ändå ville och kunde komma. Förstår också er som har andra planer, det är ju trots allt semesterperiod liksom. Till er som bara skiter i det av olika anledningar tänker jag egentligen inte säga så mycket om eftersom jag inte tänker sänka mig till den nivån.

Jag är inte trött. Borde egentligen sova eftersom det blir kvällsjobb imån. Istället känner jag äntligen värmen från en annan igen efter att ha haft hela sängen för mig själv hela helgen. Helgen eller evigheten kan man också kalla den. Helt sjukt hur man kan sakna någon så mycket. Jag unnar honom det, och som tur är har han haft rejält jäkla skoj.

Annars är livet bra nu. Sjukt nöjd över att jobba i Kungälv, att sommaren är här, att ha mina finaste hos mig. Ja, ni förstår!

Idag tittade Jannika och Steven in för en snabbvisit. Sanna vänner helt klart! Behöver inte träffas speciellt ofta men när man gör de så är det som ingen tid alls hade gått. Man är lika omtyckt för det ändå!
Jag måste faktiskt säga att jag har en dålig magkänsla vad det gäller andra sk vänner. Men eftersom det endast är en känsla så hoppas jag att den försvinner eller att motsatsen bevisas.

Jag måste bara till sist innan jag lägger mig tätt intill dela med mig av detta...


Min älskade son och jag!
Neo, mamma älskar dig och du gör mig stolt varje dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar