tisdag 7 juni 2011

Hålla mig hemifrån

Stackars Zandra. Väckte henne när jag ringde på okristligt tidigt i morse. Men snäll och underbar som hon är så va de ju inga som helst problem. Bara att komma in och sedan blev frukosten serverad.


Efter lite morgongos gick vi upp till en lekplats vid Nordmanna bowling där vi träffade Therese, Angelica och barnen. Vi klarade oss ifrån regnet men jag kände hur de hängde i luften. De va full fart på ungarna


Regnbrallor på för säkerhetsskull.


Å hej!
Sedan traskade vi tillbaka hem till Zandra. Barnen sov, vi sov och sedan åkte jag hem för att mötas utav följande...


HJÄLP!! "Ajja" fick precis en helt ny innebörd!! Hur ska jag klara detta =) Tur att liten Neo ska bo hos sin pappa resten av veckan när jag jobbar. En natt klarar vi!!

Nu ska Neo och jag passa på att tvätta, han är så hjälpsam så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar