onsdag 25 april 2012

Onsdagslyx!

Jag har inte annat att säga än att även denna dagen har varit superlyxig på sitt sätt.

Det blev invigning av nya dojjorna idag och jag hade en genomsnittstid som va 2 minuter snabbare än gårdagens. Mycket märkligt! Måste ha med skorna att göra!

Jobb idag utan konstigheter och därefter en vända till kärringgrillen sedan hem och byte till träningskläder. Körde ett medelpass med Anna N som är Karros fadder på F&S. Snackde lite med alla goa människor och alla verkar tycka att det är väldigt roligt att vi är blivande ledare! Jag fick även beställt kläder till båren 2013. Jisses, det gäller att vara ute i god tid!! Just my style ;) Denna gången tog jag lite fladdrigare, långa brallor och en Loose Top. Jag beställde även en Hood att ha utanpå men den får jag pröjsa själv ;) Jag tror att jag får trekvarts brallor och ett linne nu till hösten.

Jag hade båda mina vapendragare och träningspolare med mig idag. Mamma och världena bästa Pepp-Karro! Jäklar va vi tog i!! Jag svettdes så mycket att jag trodde linserna skulle trilla ut ;)

Därefter raka vägen hem, in i duschen för att sedan åka till Zandra och kolla Tvd. Jag hade även en önskan om att mitt lilla hjärta skulle vara vaken.. Pusskalas!!! Lilla Selma så fin!!

Nu fick jag precis sagt god natt till Babe via telefon för sista gången på väldigt länge. Framför oss väntar fleeeera dagars ledighet tillsammans!! Kärlek när den är som starkast!!



1 kommentar:

  1. Kolla in min blogg, där ligger en utmaning till dig :-) www.angelpaminaxel.blogspot.se

    SvaraRadera