måndag 23 april 2012

En vecka i lyxens tecken!!

Måndag
Veckan och dagen började inte superlyxigt men silverbilen skulle oavsett lyx eller inte lämnas in på verkstaden. Varken lyxigt eller speciellt kvinnligt... Eller de kanske beror på hur man ser det? Det är kanske kvinnligt att ta hjälp av proffs och det känns vid närmare eftertanke rätt lyxigt att kunna lämna in en bil som några timmar senare är hel och besiktigad.
Alltså korregering; Veckan och dagen började med lyxen att lämna in silverbilen på verkstaden.

Sedan i vanlig ordning spenderades dagen på jobbet. Det är ett privilegium att trivas så otroligt bra på sitt jobb!!
Efter jobbet åkte jag hem för att ta tag i tvätten som alltid är enorm efter en veckas träning och två skitgrisar till grabbar på det. :0) Dessutom har ju Babe varit hemma hela veckan (läs: inte jobbat i Motala).

Därefter passade jag på och inledde lyxveckan på riktigt!


Kärringgrillen!!! Livsfarligt men underbart!
Sedan var det dags för lyx nr 2...


Ett besök till Vera på Vellnez!!


Resultatet!! Shit jag är så himla nöjd!! Välkommen tillbaka mina vänner... it's been too long!! Kan knappt fatta att det var 6 år sedan jag slutade med akryl!

Lyxveckan är lång så,
To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar