tisdag 24 april 2012

It goes on!

Fröken Lindaus lyxvecka fortsätter...


6.00 ringde klockan och jag kickade igång dagen tillsammans med solen och med hjälp av en promenad. Dusch och frulle på det så är man redo för en jobbdag!
På jobbet idag fick jag reda på att jag får fast tjänst. Tackar, tackar!!

Jag har också haft myslyxlunch med Kungälvs skönste och sötaste Amanda på Tant Rut! Jag har också hunnit med en promenad runt 2,5:an med mina kollegor!! Lyxigt att ha ett sådant jobb där det ibland finns möjlighet till att ta en promenad!

Hem direkt efter jobbet och iväg in till stan (!!) för att träna ett Aerobicpass tillsammans med Alia... Kändes nästan lite som att man var otrogen och man kan ju säga som så att det märktes att man va i stan och tränade :0)


F&S Västra Hamngatan.


Lyxen fortsätter när avin till mina nya promenad/joggingskor plingase till i mobilen idag. Blir invigning imorgon bitti!

Nu sitter jag nedsjunken i soffan, kollar på Äntligen Hemma och funderar på att snart gå å lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar