måndag 28 november 2011

ilandsproblem




Babe tyckte att 6 månader och 1 dag var en superbra dag att köpa blommor på... :0) Vilket ger mig superdåligt samvete eftersom jag är på ett pisshumör! Och verkligen inte förtjänar blommor. Men har man världens bästa sambo så har man!



Neo hade ritat en teckning hos AnnSofie idag! Han var så stolt! "Tomte!! Neos Tomte!"

Jag är genuint glad för att vara kvinna och skulle aldrig vilja ha det på något annat sätt. Jag har haft previleget att bära, föda och mata mitt barn med endast min kropp som verktyg. Kvinnor är också generellt vackare än män, vi har också superstarka band till våra vännor.
Men.. oh yes, det finns ett men... Jag HATAR pms!!! Andra kvinnors kan jag hantera men jag avskyr min egen till förbannelse!!! Jag är en vidrig, avskyvärd, oälskvärd människa!! Det värsta av allt är att det går ut över mannen som gör mig till en bättre människa. Vilket i sin tur gör att han blir irriterad, vilket leder till att jag blir mer sur och där har vi den klassiska spiralen! Jag önskar att det fanns ett sätt att slippa detta på utan att ta till hormoner.
Sa jag att jag HATAR pms eller!!!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar