lördag 26 november 2011

Adventsfixar-lördag

Igår va mitt livs roligaste bandymatch. Alexandra och jag hade väldigt kul med massa fniss. Vi stod bland grabbarna i klacken och de ger lite skön stämning. Kungälv slog Vetlanda med 4-2 och Alexandra gjorde sin intervju med Vetlandas tränare men någon hade glömt sätta på micken vilket betyder att en superbra intervj inte gick att använda. Gissa om hon va något irriterad.

Efter matchen gick vi hem till Roger, stuvade om och drog till CatClub. Där var det också otroligt roligt! Träffade såklart massor av folk man känner, får en del roliga nyheter och en del mindre roliga nyheter. Helt sjukt kul att få dansa av sig som Alexandra och jag gjorde!

Idag har Rikard varit... hrm.. Låt oss säga lite tung i huvudet men ändå lyckats hjälpa mig med massor av bra saker. Efter frulle hade Rikard gjort sig förtjänt av att lägga sig på soffan en stund medan jag bakade skurna pepparkakor och gjorde i ordning adventsstakarna. När pepparkakorna var färdiga blev det kaffe, provsmakning och melodikrysset. Sedan tog vi oss i kragen och begav oss ut till City Gross för adventsstjärnor-shopping.


Köket


Grabbarnas rum


Hallen (som behöver belysning eftersom den är dundermörk)


Vardagsrummet
Sedan hämtade jag Neo som var helt underbar. Tänk att man kan längta så mycket på bara en vecka. Tycker synd om Neos pappa som ska till Teneriffa nu och inte får träffa honom på flera veckor.


Nu är det soffmys med Så mycket bättre. Liten va svårsomnad men det verkar äntligen ha funkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar