måndag 15 april 2013


Söndagen bjöd på fin, fint väder till att börja med. Då tyckte jag att det var dags att ta fram utemöblerna :) Det gäller att passa på när Babe är hemma. Han, stackarn fick ta det tyngsta jobbet. Bära, skrubba altan, sopa osv. Jag stod upp och tvättade möbler och gjorde fint.


På baksidan på balkongen. Bordet fick inte plats jos svärmor så det fick vi :) Får bara ordna stolar.


Här är framsidan på altanen. Bordet är nyoljat och det ser så mysigt ut! Längtar tills våren är här på riktigt så jag kan köpa blommor och göra mysigt :) Andra sommaren med min fiiiiina altan som Babe gjorde till mig för ett år sedan...

Igår cyklades det också. Det börjar lossna för Leon nu. 30 m som mest så snart så!! Hard work pays of!! Det är jobbigt bara eftersom han saknar allt va eget go är. Vart enda tramptag är en muta eller belöning! Pjuh!


Vi mös till det ordentligt igår kväll med kvällis och Lego Star Wars framför tvn :) Därefter kallade Stor mig för "Johanna The Hut" Hrm... Nedrans onge! ;)

Idag har grabbarna varit hos dagis och dagmamma, vilket var väldigt behövligt! Min sista sjukskrivningsdag har jag kört ett rehabpass på mitt andra hem.
Å när morsan har lite extra tid så passar hon på :) Hade först tänkt mamma Scans köttbullar men grabbarna fick "the real deal"! JÄKLAR va de åt!!! Stor framför allt två storta portioner. Han är väl i en växaperiod eller så tar han igen för förlorade måltiden inder magsjukan nu i förra veckan :)


Det regnade när vi kom hem så det blev ingen cykling. Men efter middagen så var det plötsligt sol och jättefint väder. 3 vändor körde vi, Stor och jag. Liten kämpade med sin cykel.


Gunga fick avsluta kvällens aktiviteter. Lite tvtittande och Stor va hungrig igen! (Wtf??)

Nu, soffläge resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar