söndag 21 april 2013

Första vårveckan! Tänk att det äntligen har varit uppehåll, soligt och lite varmare. Allt på samma gång! Så jag tog tjuren vid hornen och lärde Leon cykla! Tro mig när jag säger att det inte är det lättaste. Men nu gör han det med bravur!

En annan sak som händer när solen tittar fram. Jooo, då tittar även Fröken Lindaus fräknar fram... Å de gör inget, det gillar jag men den häääärliga pigmentfläcken i pannan är jag sådär nöjd med. Jag fick två pigmentfläckar när jag va gravid med Neo. En satt på halsen och den andra mitt i pannan! Den ena försvann spårlöst.


Här har ni en osminkad, svintrött 26,5 åring!

När alla mina älskade grabbar alla åkte samtidigt la jag mig på soffan och tänkte att där skulle jag ligga resten av kvällen. Kollade in Per Morberg som gjorde sushi. Damn!! Vrålhungrig och supersugen på sushi. Ja, de va ju bara tuta ner.


Å så den sista skvätten vin! Tack söndagsmiddag! :)

3 kommentarer:

  1. Det är värdelöst med pigmentfläckar! Jag fick massor när jag var gravid :(

    SvaraRadera
  2. Ett tips: Det går jättebra att få bort pigmentfläckar med denna http://dermastore.se/phyto-gel-anti-pigmentfl%C3%A4ckar

    SvaraRadera
  3. Hormonella pigmentfläckar är typ omöjliga att få bort (och det är inte jag som skrivit tipset!!!

    SvaraRadera