måndag 29 april 2013

Pjuh!

Måndag igen, veckans tröttaste dag!! Herre jisses!!
Men det blev ändå en riktigt bra dag! Jobb å så träning. Jag frågade Stor & Liten lite försiktigt igår om de kunde tänka sig att hänga på Friskis en stund medan jag tränade min rygg...
Glädjen som utbröt kring köksbordet... Jodå så att!!


Idag kände jag att det var dags att ta rehabträningen till en helt annan nivå. Tack mamma för att du hängde med mig!


Det va riktigt gött å har jag inte träningsvärk i magen i morgon så får jag snart ge mig på brutalbänken :) Moohaahaa!! Nej men jag är galet sugen på att lägga på ben och armstyrka snart också. Ska bara flirta lite med min coach..

Moahahahaa!!! Bara för att jävlas med Babe... Stor får en svanktattoo :)


Btw, gött att det är "fredag" imån! Å min kärlek kommer hem, sent men ändå! Sedan en ledig dag tillsammans hela familjen. Å vill de sig riktigt illa ser jag inte Babe på 21 dagar :(
Stor var lite besviken över att det inte va "Grabbfredag" denna veckan eftersom att pappan inte är hemma men jag föreslog istället "Grabblördag" med mig. Älskade, älskade barn va glad han blev!! Han tyckte tom att jag skulle välja eftersom jag aldrig hade varit med på "Grabbfredag" sen så ska vi ju ha Familjedag på onsdag... Det blir en bra vecka trots allt!! :)

Valborg firas hos Ässling med familj. Fina, underbara!! Men mer om de en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar