lördag 13 april 2013

Not much

Det händer inte mycket! Nä, de kan jag säga!! Jag har varit "hemma" i över en vecka nu vilket är toppen egentligen. För meningen är ju att ryggen ska bli bättre och när jag hade som mest ont så kunde jag inte tänka mig något annat!

Jag har rehabtränat två gånger. Ursäkta att jag säger det men faaaan va tråkigt det är! Jag får hela tiden hejda mig och tänka "Ta de lugnt & känn efter" när jag inte tänker på det så tänker jag "Skjut fram bäckenet, för fan!!"

Det är rätt lustigt faktiskt. Jag gör mina övningar i GymBoxen (Friskis svar på CrossFit) å där håller alla horminstinna tonårsgrabbar till som ska brösta upp sig och mäta sig med varandra. Å så kommer jag, kärringen som gör "Mesövningar"... Hahahaha...

Jag försöker pusha mig själv på crosstrainen istället. Inte för att det är konditionskrävande. Nej det är mer tråkigt faktiskt och tröttsamt för ryggen, så där kan vi snacka om att trycka fram bäckenet...
Nej, rehabträning är inget för mig. Jag tänker därför göra det ordentligt denna gången så jag slipper det i framtiden!!! *urk!!*

Annars så står, ligger och stretchar jag. Just det! Jag går en hel del pckså :0)

Igår passade jag på att städa ur min garderob. Perfekt när man måste stå!


Jag slängde (läs skänkte) alla kläder som blivit förstora :) Vilken plats det blev i min lilla garderob!!


När vi så småningom flyttar så önskar jag mig en jäääättestor garderob för just nu har jag kläder på 4 ställen utspridda ställen i vår gigantiska lägenhet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar