onsdag 30 januari 2013

Yesterday I did the math...

Jovisst, inte så värst upplyftande men okej... Tänkte dela med mig så jag har en sporre och för att ev inte tappa motivationen...

För två år sedan gick jag ner 24kg, under en sexmånadersperiod. Sedan kom en ny kärlek, sommar och semester in i bilden (världens bästa bortförklaring) och jag gick upp totalt 13,2 kg igen... FUCK!!!

Nu står jag här redo, laddad och motiverad...
Å här är den bittra sanningen;
Det är alltså 13,2 kg kvar tills jag är där jag va för två årsedan och sedan ytterligare 6 kg innan jag nått målet med 30 kg.
Så jag har hela 19,2 kg att jobba med! Who's with me?


Motivationsbilder!!


Var är jag?! Har jag verkligen varit så smal?!?
Hrm.... Mot gymmet ;)

Det tog lång tid att skaffa sig 30 kg övervikt så då är det inte gjort i en handvändning att böi av med det heller.
Första vägningen på fredag. Då har det gått en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar