söndag 27 januari 2013

Sådär ja!

En vecka med magsjuka och karantänbarn, dop och "hinna med aå mkt det går på en helg" är jag nu ensam igen. Ja!! Det är vråltomt men jag får sysselsätta mig med annat, om inte annat så "vila upp mig" inför nästa grabbvecka ;) Så.... Jag hänger på mitt andra hem


Dessutom två gympass signerad Daniel J och aerobicpassbygge med Hanna. Körde förövrigt hans skräddarsydda program för andra gången i fredagas. Han sa visserligen att man märker framsteg fort när man gymmar men jisses!! Grymt bra gick det, får nog lägga på mer på tisdag ;) På fredag skall Babe med. Av en tillfällighet så behöver han också träna upp sin core. Det blir bra, så kan han träna det i Västervik.



Jag ser fram emot fredag, inte av sen anledningen att jag ska jobba utan att det är första inviägningen. Jag känner redan nu att jag ångrar att jag inte mätte mig. Vågen kommer nog inte visa så mycket men jag känner förändringen i kroppen! Whooop!! Strong is the new skinny!


Men för faaaaan låt det begreppet inte stiga dig över huvudet! Damm woman!!! Less is more? Å vart tog sin kvinnliga former vägen... Kolla in hennes före/efter bild


Skitsnygg innan och hennes avsaknad av underhudsfett 7 månader efter får mig att vilja kräkas. Hade jag sett ut sådär så skulle Rikard tvångsmatat mig i sömnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar