söndag 20 januari 2013

Söndag...

Värsta och bästa dagen i veckan! Bästa för att det är en timmes Step såklart. Värsta för att Babe åker tillbaka till Västervik. And to top it all of så är jag galet längtig efter grabbarna som jag ska hämta imorgon. Jag saknar dom så mycket så jag funderar starkt på att strunta i alla rutiner och tvinga dom att sova på varsin sida om mig i min säng så jag kan lukta och krama dom hela natten lång...


Imorgon ska vi faktiskt till F&S tro det eller ej ;) Grabbarna får helt enkel hänga med dit, rätt kul för de kan fråga om vi inte ska dit snart igen. Så imorgon efter dagis blir det raka vägen... Mamma Johanna ska gå på Karros Medeljympa! :) Denna vecka blir inte fullt så träningsinriktad som veckan som varit... FYI, min kropp har njutit av två dagars vila. Medel på mån, Ae på ons, Daniles gympass på fre pch så Step på sön... Ett mer humant upplägg för att gå på den tuffare veckan sen igen! ;)


Fasen va jag älskar det placet!! Friskis och Svettis alltså :) Underbara människor, fantstisk träning, ljuvlig stämning och ett jäkla ös!! Man åker dit med ett leende på läpparna som fylls på så fort man kliver in genom dörrarna och så har man en näst intill euforisk känsla när man åker hem igen... Det går inte att beskriva bättre och för att göra känslan mer rättvis så föreslår jag att ni åker dit och testar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar