torsdag 6 september 2012

En stund över...

Vad har hänt sedan sist... Heheheee, har ni tid eller? :)

Juli bestod av 10 härliga dagar i fantastiska Spanien med underbara vänner.


The place to be... Det slutade oftast med att vi bokstavligt talat satt i poolen för att svalak oss... 40 grader påverkar även mig ;)


Mojjito!!!


Seniorita!!


Min underbaring och jag som fått lite färg :)


Alla sätt är bra, Jonny!!

Sommaren fortsatte hemma. Här med egen odlade rädisor!


Födelsedagskalas för Babe och mig på Rörtången...


Som alltid får man passa på att bada från vår brygga...


Stor passade på att hoppa från bryggan.

Sedan PANG var semestern över. Så då gäller det att verkligen passa på att njuta av vardagen. Bio är suveränt! Den här bilden är ljuvlig tycker jag. Stor sitter på en toa som passar perfekt!


Vad passar egentligen bättre än att visa denna bilden efter... Stor visar stolt upp son Spiderman tatuering som man får när nr 2 kommer där det ska. Nu har han hela armarna fulla så förhoppningsvis har han på riktigt fattat :)


Ibland kan även barnfilmer vara läskiga tycker Liten. Då är det tur man har storebrorsan som kan hålla i handen... Sötungar!!


Till hela familjen Lindau/Junkvist var det lite tjuvstart på bandysäsongen. Här har vi två stolta grabbar som fått egna tröjor!


Skarpa Brudar har också fått egna tröjor!!


Många frågor när bandyn var inne...


-"Varför sjunger vi inte?" -"Varför slår ingen på trumman?"


Snart så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar