onsdag 22 maj 2013

Just another day at work

Planeringsdag med kollegorna idag på Marstrands Havshotell. Mycket har vi fått gjort och mycket trevligt har vi haft!


Förmiddagsfika när vi kom. Svingo macka på tångbröd, smoothie och kaffe! En toppenstart :)


Utsikt från konferensrummet. Inte illa alls :-)


Redo att börja planera och jobba. Förbättringsarbete, struktur, ansvaraområden och beskrivning av verksamheterna...



Eftermiddagsfika! Omg!!!! Jag ville ha allt. Herregud... Jag tog chokladgrejen. Fy farao va jag älskar choklad!! Å i kombination med kaffe... Magi! :-)




FYI De e en såndär pissig dag, natt, vecka! Trött, sliten, frusen och deppig
Så efter jobbet och efter att ha attackerat stryktvätten så på med myskläder och Babes hood, de kanske syns?
Nu har jag placerat mig i soffan å väntar på Grey's. Jag slår vad om att jag kommer lipa. I just know it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar