tisdag 21 maj 2013

En ledig tisdag!

Pytteliten sovmorgon sedan frulle, tvätta och greja lite sedan iväg till Friskis för ett cirkelgympass med bästa Annika. Kändes riktigt bra. Jag har börjat öka och ändra på träningen och med största försiktighet funkar de!! :-)

Vägen om Maxi och sedan hem för lunch. Greja lite mer hemma och så hade jag lovat mamma hjälpa henne färg håret så iväg hem till henne. Sedan kom solen fram en stund, passade på att sitta lite ute på mammas balkong innan det var dags för min kvällsdejt med underbara Jessica!
Vi gick ju 7km i ösregnet i söndags. Idag gick vi 7km i mulet väder. Regnet kom först när vi gick mot bilen :-) Hon är fantastisk den tjejen <3


Min Snö?Öl!!! tröja gjorde sig helt rätt i drygt 20 grader ;-) Så lyxigt att vara osminkad en heeeel dag :-)

Annars fick mitt glamorösa direktörsfru liv en rejäl törn igår. Babe ringde och hade en fantastisk nyhet. Till 90% så har JD jobb till oktober! Whooohooo! Det är ju grymt!
Sen kom min verklighet ikapp mig... Min semester då? Fyra veckor i juli... Ensam? Utan min Babe? Ojdå.
Det var inte meningen att på något sätt sänka Babe som var så glad. Jag visste ju att de skulle bli mkt jobb och prioriterat jobb men någonstans hade jag förhoppningen att vi skulle få kanske 2 semesterveckor ihop.
Hur som helst så vaknade jag iaf och såg hoppfullt på det. Jag löser det, min positiva sida va tillbaka! Tyvärr lyckades jag antagligen att få Babe på galet dåligt humör som säkert satt i hela dagen.
Men va skulle jag göra? Tiga och hålla känslorna för mig själv? De va inte meningen att ge honom dåligt samvete... Jag försökte muntra upp honom på mitt sätt. Så jag städade i dendärskräplådansomBabehatar&därjagslängeriallskit, som jag tror finns i alla hem.



Hur som helst så kollade jag med Camilla och Daniel och antagligen och förhoppningsvis drar grabbarna och jag några dagar till Danmark och våldgästar dem!! Tjoohooo!! Det blir ju ändå väldigt roligt :-)
Det är bara att hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar