söndag 31 mars 2013

Påskhelgen

Påskhelg och familjehelg <3


Mys i soffan efter en cykeltur ner till linbanan.



Helgens roligaste. Okej för att Pappa alltid har smeknamn som vanligtvis brukar vara Larsepånken. På påskafton hade min lilla kusin gjort bordsplaceringen. Underbart!!! :0)


Imorse fick jag starta dagen med att operera ut värsta flisen ur Stors häl! Han skrek och var tapper men spelade på sina fioler långe efteråt, typiskt det manöiga könet ;)



Påskdagen bad på underbart väder!!! Invigning av nya jackorna och skorna.


Trots det underbara vädret hade vi planerat in en trip till Universeum för att kolla in Dinosaurieutställningen. Stackars Liten. Han som ääääälskar dinosaurier var lite för rädd. Å så har han riktigt hemska föräldrar som njöt av att han klamdrade sig fast som en igel ;)



Wow!!! En sk "Dinosaurie Rex"


Som sagt...


Skräckblandad förtjusning.


En "Saurie-horn" som Liten skulle sagt ;)


Hahahahah!!! Söta unge!

Förövrigt tackar grabbarna i familjen Lindau/Junkvist för sina påskägg....


Har börjat förbereda dem redan nu på att imorgon är sista dagen i påsk å sen får man inte äta godis föränn på lördag. :)

Nu blir det lite personligt. Men sånt här älskar jag. Romantik i vardagen! Min Babe vet vad som fåt mitt hjärta att stuttsa lite... Med en stor portion humor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar