måndag 18 mars 2013

Måndag igen!

Tiden går så himla fort! Nyss va de torsdag och jag överlycklig för att Babe skulle komma hem. Nu lunkar livet på. Kärleken är i Västervik på jobb som vanligt och grabbarna och jag (läs jag) har veckan planerad.
Veckans träning är påbörjad, lite mildare tempo än veckorna utan grabbar. Imorse var det premiär för mig och cirkelgym med fina Annika. det va skojigt men jag höll nog igen lite, blir nog lätt så när man är ny. Eller så är jag så jäkla stark... hahahaha!!
Det är mitt eventuellt dåliga mamma-samvete som bestämmer om det blir tre eller bara två kvällsträningar denna veckan. Vi får se hur kul grabbarna tycker att det är att vara på barnpassningen. Lyckan är ju om Herman är där :) Snacka om att Stor avgudar honom...

Det som vi Funkisar ser fram emot mest denna veckan är Galafesten på lördag för Friskis & Svettis som fyller 25 år, idag faktiskt! Jäääklar va skoj vi ska ha!
Men nu efter träning, solning och handling är det kvällsjobb som gäller.
En helt vanlig måndag i Fröken Lindaus liv...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar