tisdag 5 mars 2013

Äntligen friiiii

Idag slutade äntligen min karantän! Tjooohoo!
Jag åkte bland annat för att träffa min step/aerobic polare Alia som fått sin lilla Noah som kommit. När vi åkte på vår "Steg 2 utbildning" så var lile, lille Noah i magen. Stackars Alia va trött hon va hela tiden :) Men jag fick lukta, gosa på bebis och givetvis prata med Alia. Superkul!


Sötnöt!!

Men lyckan (läs: hälsan) är inte långvarig för oss småbarnsförälder... Så när dagis ringde förrut tänkte jag; MAGSJUKA. Som tur är hade jag fel!
Stor va riktigt risig när jag kom till dagis. Satt ihopkrupen i en soffa och frös fast han va varm! Är det bara jag som tycker att det är så mysigt med feber-barn? Lugn, gosig och vill vara nära. Hemsk mamma och bonusmamma jag är va?! ;)

Det märktes att Stor va dålig när han först blev jätteglad för sina två nya BeyBlade som låg och väntade på sin säng. Såhär leker Stor med allt...


Allt ska plockas ner till sina beståndsdelar. Han satt och lekte en stund medan jag ringde jobbet, f-kassan mm. Sen blev det tyst. Helt tyst....


Älskade, älskade barn! Är det bara jag som vill krypa ner?

Tisdag idag och det betyder juh Step numera. Whooop! MoffaLillen va så himla snäll som kom och var barnvakt så Morsan kunde köra skiten ur sina underbara, härliga, fantastiska motionärer!


Så här svettig, glad och hög på endorfiner var jag när jag kom hem. TACK till er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar