söndag 6 maj 2012




Vattenkoppskillen har plockat en bukett blommor till sin mamma och har dessutom passat på att på eget bevåg lagt av helt med napp! Inte till natten och inte till middagssovningen... En sån duktig kille mamma har! Napparna som finns kvar skall lämnas till kaninbebisarna på Liseberg och i utbyte skall Liten få storgrabbslego.


I fredags var det grill hos Farbror Jonny och Karro. Hamburgare var temat. Vilka underbara vänner vi har som är så himla goa med grabbarna. Ni ska veta att ni är guld värda!!
Farbror Mangan klättrade i träd.. Extremsportaren va grym, så när Liten hade banat väg så vågade även Stor testa.


Tänk va bra att fam Sjöberg får en pojkebebis i september!!! Perfekt! Jag har börjat rensa ut! "Glenn" får alla kläder. Jag inser att det behövs inte köpa något alls... På bra länge om dom inte vill så klart ;)


Första påsen är redan levererad.


Igår hade vi finbesök. Petter Louise och Theo kom på middag! Killarna skötte sig exemplariskt!! Grillat stod på menyn... Herregud va gott det är!!


Otroligt imponerad av killarna för se lyckades faktist somna. Bästisarna i överslafen och Liten i som säng. Vi vuxna spelade lite spel och tjötde. Det var en otroligt trevlig kväll!! Det var första gången jag träffade Petter och Louise, förutom vid dagis, och jag tror och hoppas att vi kommer umgås mer framöver.


Idag har vi fixat här hemma. Jag har sytt och Babe har ordnat och fixat med vårat nya och betydligt större akvarium. Såhär ser det ut nu i uppstartningsfasen;


Jag har sytt skynket som döljer en massiv stålställning, pumpar och andra tillbehör. Blev ganska nöjd. Har också äntligen fått upp gardiner i grabbarnas rum. Eller i alla fall den ena panelen... Kag orkade helt ärligt inte mer och dessutom blev det kvällsmat/läggdags för Liten.


Nu är det snart läggdags och det väntar en ny vecka med jobb, träning och mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar