onsdag 6 oktober 2010

Utläst!

Det tog inte många dagar innan jag läste ut Bingo Rimérs bok En flickofotagrafs bekännelser. Väldigt lättläst och enligt mig intressant. Jag tycker personligen att denna typ av skvaller är den bästa... När en känd person berättar så öppenhjärtat av sitt liv. Boken handlar ju om Bingos nästan helt overkliga liv. Han har levt som i en porrfilm kan man säga med tjejer som sätter så varandra och Bingo till höger och vänster. Långt ifrån en Svenssons unga vuxenår. Men jag tycker också att boken speglar hur hårt och ambitiöst Bingo arbetar och kämpar för att nå sina drömmar. Han är som en liten arbetsmyra som sätter jobbet i första hand.

När man läser boken får man också följa Bingos förhållanden med en rad kända svenska B- kändisar Tilde Fröling, Natacha Peyre, Big Brother- Angelica och många fler. Jag tycker han skriver så fint om hur han lever nu med sin sambo Katrin och deras gemensamma son Ringo och Bingos dotter Nova. Han säger också att han aldrig skulle byta bort detta livet mot tex Hugh Hefners (hans tidigare stora idol) liv. Jag antar att han lekte av sig, tyvärr var Nova redan född när Bingo valde karriären och sina dåvarande drömmar. Utan att tveka skulle jag säga att han kompenserar Nova nu. Shit vilken fin pappa han verkar vara.

Hur som helst, läs boken. Jag tyckte den var bra och rolig men framför allt väldigt beskrivande! Snaskig.

Titta va fina dom är ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar