lördag 17 november 2012

Träningsfestival

Jag har aldrig förut varit så glad att en förkylning blivit bättre så snabbt innan, här om dagen hade jag så ont att jag inte kunde svälja men mirakulöst försvann den känslan igår.
Så idag har KAJ haft premiär. Karro, Anna och jag körde ett medel/aerobic pass. Teamat var förfest med massa sköna partylåtar... Givet var ju också att vi klädde upp oss!


Här är vi! Snyggaste puddingarna!! Så jäkla roligt att köra tillsammans och vi va on fire!!


Vi fick även lite ansiktsmålning för att spexa till det lite...


Det höll sådär när svetten lackade, för tro mig det gjorde den!!

Nu kom vi precis hem från bandyn. 2-2 mot Vänersborg (å nu pratar vi inte mer om de).
Babe står å lagar middag och Stot och jag kollar på Superhjältarna och ja. Idag äter vi framför tvn. :0)

Premiär oss mig ikväll att titta på Så mycket bättre. Å så lördagsgodis såklart!


Dom äckliga, konstiga godisarna är Babes. Chokladen är MIN!
Trevlig helg på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar